Zbieraj punkty i odbieraj rabaty przez cały rok!


Zbieraj

Czy wiesz, że z rabatu za punkty zgromadzone na Karcie Stałego Klienta TOPAZ możesz korzystać przez cały rok?


Przywitaliśmy nowy, 2020 rok, a więc pora na nowe promocje i jeszcze więcej świetnych ofert dla naszych Klientów! Jeśli nie zdążyliście jeszcze skorzystać z rabatu za punkty zgromadzone na Waszej Karcie Stałego Klienta TOPAZ, nie martwcie się! Z rabatu przy kasie można korzystać przez cały rok!


Jak skorzystać z rabatu?


Wystarczy po zeskanowaniu wszystkich produktów powiedzieć kasjerce, że chcemy skorzystać z rabatu za punkty zgromadzone na naszej Karcie Stałego Klienta TOPAZ. Kasjerka powie nam, ile tych punktów jest i jaki rabat za nie przysługuje. Sami możemy zdecydować, czy chcemy wykorzystać wszystkie punkty, czy może tylko część z nich. Należy pamiętać, że przyznany rabat nie może wynosić więcej, niż 50% kwoty paragonu, czyli np.:


Jeśli zrobiliśmy zakupy na kwotę 50 zł, maksymalny przyznany rabat może wynosić 25 zł.


Minimalna kwota rabatu to 5 zł, co odpowiada 350 punktom na Karcie Stałego Klienta TOPAZ. Z rabatu można skorzystać wielokrotnie. Posiadając np. 1500 punktów, możemy wykorzystać wszystkie jednorazowo, jak również w np. 3 transakcjach po 500 pkt każda – pozostawiamy naszym Klientom dowolność. Niewykorzystane jednorazowo punkty nie przepadają!


A co z PINem?


Po wybraniu interesującej nas kwoty rabatu należy wpisać kod PIN – to jedyny sposób, aby nasze punkty były bezpieczne. Nie wiesz jaki masz kod PIN?

Na nowych kartach (wydanych po 22 listopada 2018 roku) znajduje się startowy kod PIN. Aby jednak skorzystać z rabatów, karta musi zostać zarejestrowana, a startowy KOD pin zmieniony! Można to zrobić na stronie www.topaz24.pl. W przypadku jakichkolwiek problemów, prosimy o kontakt z naszymi konsultantami (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00) pod numerem telefonu 801 111 913lub 25 640 02 47.

W przypadku starszych kart, na których nie ma kodu PIN, warto spróbować wpisać częściową datę swojego urodzenia (dzień i pełny rok). Dla przykładu:

PINem osoby urodzonej 5 kwietnia 1985 roku będzie kod 051985

Jeśli kod ten nie działa, prosimy o kontakt telefoniczny. Nadanie nowego PINu zajmie nam nie więcej niż 2 minuty.


Co w przypadku kiedy Karta została zgubiona?


Nie wyrabiamy już duplikatów. Jeśli chcesz odzyskać punkty zgromadzone na Karcie Stałego Klienta TOPAZ, która została zagubiona, potrzebny nam będzie numer zagubionej Karty. Znajdziesz go na paragonie za zakupy w TOPAZ, podczas których karta została użyta. Nie posiadasz paragonu i nie pamiętasz numeru? Być może udało Ci się wcześniej zarejestrować Twoją Kartę? Jeśli tak, powinniśmy z łatwością odnaleźć Cię w systemie.


Jeśli posiadasz numer swojej zagubionej Karty lub ją wcześniej zarejestrowałeś/aś, będziesz potrzebował/a jeszcze nowej Karty. Odbierz ją podczas zakupów w dowolnym sklepie TOPAZ (Karty Stałego Klienta znajdziesz przy każdej kasie). Jeśli zrobiłeś/aś już wszystkie poprzednie kroki, zadzwoń do nas, a pomożemy Ci odzyskać Twoje punkty!


Infolinia:
801 111 913 lub 25 640 02 47