Korzystaj z Karty Stałego Klienta w aplikacji mobilnej TOPAZ!


Korzystaj

Czy wiesz, że nie musisz już nosić swojej plastikowej Karty Stałego Klienta? Już teraz podłącz ją w naszej najnowszej aplikacji mobilnej!


Czy udało Ci się już pobrać naszą aplikację mobilną? Jeśli nie, spieszymy z podpowiedzią jak to zrobić. Wyszukaj w swoim telefonie sklep Google Play (jeśli używasz iPhone'a, musisz odnaleźć Appstore). Następnie wejdź tam i wpisz nazwę TOPAZ. Po wyszukaniu naszej aplikacji, musisz ją pobrać i zainstalować. Zależenie od szybkości internetu w Twoim telefonie, zajmie to od kilku do kilkudziesięciu sekund. Następnie uruchom aplikację, wskaż sklep, w którym najczęściej robisz zakupy i zarejestruj się (ten krok możesz również pominąć). Teraz możesz już m.in. z kuponów rabatowych, przeglądać najnowsze gazetki promocyjne, przeglądać ogromną bazę przepisów kulinarnych.


Jak dodać Kartę w aplikacji TOPAZ?


Dodanie Karty Stałego Klienta TOPAZ w aplikacji jest bardzo proste. Po pierwsze, upewnij się, że posiadasz dostęp do internetu (masz włączone wi-fi lub posiadasz zasięg i włączone dane komórkowe). Przejdź do ekranu głównego aplikacji. Następnie kliknij w przycisk MOJA KARTA w prawym górnym rogu (jak na grafice poniżej). Znajdujesz się teraz w zakładce poświęconej Twojej Karcie Stałego Klienta. Aby dodać Kartę, wpisz w pierwsze puste pole 13-cyfrowy kod, który znajdziesz pod kodem kreskowym swojej Karty. Niżej wpisz swój numer PIN. Następnie kliknij przycisk DODAJ KARTĘ




Jeśli nie udało Ci się dodać Karty, być może nie jest jeszcze zarejestrowana lub, najzwyczajniej w świecie, nieprawidłowo wpisujesz swój kod PIN? Aby zarejestrować swoją Kartę, kliknij przycisk ZAREJESTRUJ KARTĘ (lub wejdź na stronę www.topaz24.pl) i postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie. 


Jeśli Karta była zarejestrowana, ale nie pamiętasz, jaki masz PIN, kliknij w przycisk PRZYPOMNIJ PIN DO KARTY. Znajdziesz tam prostą instrukcję, wraz z podpowiedziami, która być może pomoże Ci w przypomnieniu Twojego PINu. Jeśli mimo to nie będziesz mógł/a dodać Karty, skontaktuj się z naszym konsultantem. Numer kontaktowy znajdziesz w tym samym oknie, w dolnej jego części.