Mając na uwadze bezpieczeństwo wszystkich klientów i pracowników, polska sieć sklepów Topaz prowadzi szereg działań zapobiegających ewentualnemu pojawieniu się bądź rozpowszechnieniu wirusa COVID-19 (tzw. koronawirus).
Od początku wystąpienia pandemii sieć Topaz systematycznie prowadzi politykę informacyjną skierowaną do pracowników i dostawców, a mającą na celu ograniczenie ryzyka związanego z potencjalnym zarażeniem się koronawirusem. Pracownicy sklepów i centrali Topaz otrzymali preparaty dezynfekujące, chusteczki antybakteryjne i rękawiczki ochronne do codziennego użycia. Bezpośrednio w punktach sprzedaży detalicznej, sieć Topaz zdecydowanie zwiększyła częstotliwość dezynfekcji wszystkich koszyków, wózków zakupowych, półek, taśm kasowych, płatników i innych elementów, z którymi Klient może mieć kontakt podczas wizyty w sklepie, a przy wszystkich kasach zostały zainstalowane płyty ochronne z pleksy ograniczające bezpośredni kontakt kasjerów z Klientami. Jednocześnie sieć wyposażyła wszystkich pracowników hal sprzedaży sklepów Topaz w specjalne przyłbice ochronne. W najbliższym czasie przewidywana jest dodatkowa dostawa kolejnych przyłbic dla pracowników sieci.
Wszyscy Klienci przebywający w sklepach Topaz mogą się czuć bezpieczni. Przy wejściu do sklepu czeka na nich płyn dezynfekujący lub jednorazowe rękawiczki. W strefie przykasowej oraz przy dziale mięsno-wędliniarskim zamontowano specjalne naklejki przypominające Klientom o minimalnych odległościach, jakie dziś musimy przestrzegać we wzajemnym kontakcie międzyludzkim.
Jednocześnie informujemy, iż do sprzedaży we wszystkich placówkach handlowych Topaz trafiła ponownie większa ilość wszelkich środków służących ochronie życia i zdrowia - maseczki ochronne, przyłbice lub pół-przyłbice ochronne, płyny i żele antybakteryjne, rękawiczki jednorazowe czy chusteczki antybakteryjne.
Wszystkie dostawy zewnętrzne realizowane do Magazynu Centralnego Topaz lub do Centrum Logistycznego Produktów Świeżych Topaz są objęte szczegółową kontrolą sanitarną m.in. poprzez badanie temperatury ciała wszystkich pracowników i dostawców celem niedopuszczenia do kontaktu z produktem osób, których temperatura ciała przekracza dozwolone normy. Wprowadzono też całkowity zakaz przebywania osób nieupoważnionych w miejscu przechowywania żywności na magazynie.
Jednocześnie sieć informuje, że wszystkie centra logistyczne Topaz pracują aktualnie na najwyższych możliwych obrotach, aby sprostać zwiększonemu zapotrzebowaniu na stałą dostępność w sklepach produktów codziennego użytku. Obsługa sklepów Topaz na bieżąco weryfikuje stany magazynowe asortymentu i ze zwiększoną częstotliwością dba, aby Konsument mógł znaleźć i zakupić wszystkie produkty, które go interesują. Znacząco pomaga w tym dobrze zorganizowana logistyka – dwa duże, pełne towaru magazyny, znajdujące się w bliskiej odległości wszystkich sklepów Topaz i Topaz Express. W obecnej sytuacji dostawy do punktów handlowych Topaz odbywają się co najmniej 1 raz dziennie, co pozwala stwierdzić, iż w sklepach z charakterystycznym czerwonym logo Klienci znajdą wszystkie produkty suche i wyroby świeże, których potrzebują.
Bieżące godziny pracy placówek handlowych Topaz można znaleźć w zakładce "SKLEPY TOPAZ" oraz w aplikacji mobilnej Topaz, którą można pobrać darmowo w sklepie Google Play oraz AppStore.
- Podjęte decyzje mają na celu
zagwarantowanie jeszcze większego bezpieczeństwa i komfortu wszystkim Klientom,
Pracownikom i Dostawcom. Wierzymy, że ta nadzwyczajna sytuacja i podjęte środki
spotkają się ze zrozumieniem konsumentów – dodaje Jarosław Bieliński, Dyrektor
Generalny Topaz.
Sieć sklepów Topaz to firma odpowiedzialna społecznie
Zobacz aktualne promocje w najnowszej gazetce
Dowiedz się, gdzie znajdziesz najbliższy sklep Topaz.