Sieć sklepów TOPAZ po raz kolejny została uhonorowana prestiżową nagrodą MARKET ROKU. Podobnie jak przed rokiem TOPAZ okazał się bezkonkurencyjny w kategorii „Sieć regionalna”. Gala finałowa odbyła się w czwartek, 25 maja, w Ożarowie Mazowieckim.
Market Roku to przedsięwzięcie, które rokrocznie towarzyszy największej konferencji
organizowanej przez Wydawnictwo Gospodarcze, tj. Retail Trends 2023.
Swoje głosy w tym prestiżowym plebiscycie oddają prezesi, członkowie rad nadzorczych
oraz dyrektorzy handlowi największych producentów żywności, dostawców usług dla
handlu oraz firm działających w Polsce, a także redaktorzy Wiadomości
Handlowych i zaproszone grono eksperckie. Sieci handlowe podlegające ocenie nie
zgłaszają się do konkursu, są nominowani bezpośrednio przez organizatorów i
jury.
Sieć sklepów TOPAZ została nagrodzona statuetką Market Roku 2023 w kategorii „Najlepsza sieć regionalna”. Jurorzy docenili nasze sklepy „za dostarczanie dowodów na to, że regionalne sklepy nie muszą odstawać atrakcyjnością – również tą cenową – od większych, ogólnopolskich i międzynarodowych konkurentów, oraz że przywiązanie do lokalnego konsumenta ma znaczenie.”Nagrodę z rąk Łukasza Stępniaka, redaktora naczelnego „Wiadomości Handlowych” odebrał Mateusz Orzełowski, dyrektor ds. marketingu w spółce Topaz.
Konkurs Market Roku 2023 to głosowanie w piętnastu kategoriach, m.in. sieć regionalna, duży format, mały format, najbardziej innowacyjny koncept, najlepsza oferta marek własnych, najlepszy start-up handlowy czy dystrybutor cash&carry. Tegorocznymi laureatami konkursu zostały takie sieci jak Topaz, Lidl, Biedronka, Carrefour, Żabka, Frisco.pl i Eurocash.
Dziękujemy
za kolejne wyróżnienie w konkursie Market Roku, kolejne tytułem „najlepsza sieć
regionalna”. To pokazuje, że dajemy radę, że nadążamy, że możemy konkurować z
najlepszymi. I że zmieniamy się, mamy nadzieję pozytywnie, jak zmieniają się
nasi Klienci. Ci dojrzewają, pojawiają się też nowe pokolenia, z nowymi
potrzebami. Budujemy nowe, energooszczędne sklepy w koncepcie 2.0,
rewitalizujemy istniejące placówki, sukcesywnie wdrażamy politykę eko (już
ponad 80% obiektów własnych posiada instalacje fotowoltaiczne, wymiana
oświetlenia na LED, redukcja ilości odpadów, systemy BMS do zdalnego zarządzania
całą techniką sklepu, inwertery w urządzeniach chłodniczych, odzysk ciepła,
recycling, start pilotażowych instalacji stacji do ładowania pojazdów
elektrycznych),optymalizujemy procesy zakupu, zamówień, procesy logistyki.
Stale rozwijamy program lojalnościowy, aplikację mobilną, nowe kanały kontaktu
z Klientem. Jesteśmy i chcemy być blisko Jego potrzeb, dlatego nasza codzienna
oferta jest stale udoskonalana, a polityka promocyjna możliwie jak najbardziej
atrakcyjna dla Jego portfela.
Sieć sklepów Topaz to firma odpowiedzialna społecznie
Zobacz aktualne promocje w najnowszej gazetce
Dowiedz się, gdzie znajdziesz najbliższy sklep Topaz.