CO SIĘ ZMIENIA W KSK? Specjalnie dla Ciebie odpowiedzi na trudne pytania.


Data dodania: 2018-11-18
CO

Usprawniamy korzystanie z punktów, które zbierasz za codzienne zakupy. Teraz w dowolnej chwili możesz nimi rabatować swoje transakcje przy kasie! Więcej o nowościach przeczytasz niżej. Wierzymy, że odpowiedzi na pojawiające się pytania przybliżą Cię do udoskonalonego lecz dobrze Ci znanego programu lojalnościowego "Top" obowiązującego w sklepach polskiej sieci TOPAZ.


CO NOWEGO?

ZAMIANA PUNKTÓW Z KARTY NA RABATY PRZY KASIE. CO TO OZNACZA?
Chcąc usprawnić korzystanie z profitów Karty Stałego Klienta nie możemy dłużej wysyłać naszych Klientów do biura sklepu po odbiór talonów przysługujących za zebrane na Karcie punkty. To strata ich cennego czasu. Usuwamy też dotychczas znane progi punktowe, które podlegały zamianie na talony zakupowe do Topaz o określonych wówczas nominałach (10 zł / 30 zł / 50 zł). Od dziś to Ty decydujesz kiedy i w jakim stopniu wykorzystasz zebrane na Karcie punkty na rabat do określonych transakcji. Okaż Kartę przed dokonaniem płatności za zakupy, wpisz numer PIN i ciesz się oszczędnościami! Musisz pamiętać jedynie o 4 zasadach. Po pierwsze: aby skorzystać z możliwości zamiany punktów na rabat przy kasie musisz dokonać rejestracji Karty (ten punkt dotyczy wyłącznie nowych uczestników programu lojalnościowego – Tych, którzy otrzymają Kartę po 22 listopada 2018; uczestnicy programu, którzy otrzymali kartę przed tą datą nie muszą dokonywać rejestracji). Po drugie: aby móc zamienić punkty na rabat do określonej transakcji, na indywidualnej Karcie Stałego Klienta powinno być zgromadzone co najmniej 350 punktów (= równowartość 5 zł rabatu). Po trzecie: wartość uzyskanego rabatu nie może przekroczyć 50% wartości paragonu fiskalnego, do którego rabat jest udzielany. Po czwarte: zapamiętaj swój numer PIN, w momencie chęci zamiany punktów na rabat do określonej transakcji będzie Ci on niezbędny.


NOWE KARTY DOSTĘPNE BEZPOŚREDNIO PRZY KASIE. CO TO OZNACZA?
Nowi Klienci, którzy będą chcieli przystąpić do naszego programu lojalnościowego, nie będą musieli już czekać kilku dni na wysyłkę indywidualnej Karty Stałego Klienta na Ich adres pocztowy. Karta, dla wszystkich chętnych, będzie dostępna bezpośrednio przy kasie. Aby ją otrzymać nie będzie potrzeby wypełniania dodatkowych druków, które zabierały cenne sekundy naszych Klientów. Aktywacja Karty nastąpi przy jej wydaniu – od tego momentu możesz już zbierać punkty za zakupy oraz korzystać ze specjalnych promocji „Z kartą taniej”. Procedura rejestracji, której głównym celem jest zagwarantowanie bezpieczeństwa gromadzonych na Karcie punktów za zakupy oraz możliwość zamiany punktów na rabat do określonych transakcji, może odbyć się w dowolnym momencie za pośrednictwem strony internetowej www.topaz24.pl lub infolinii Działu Obsługi Klienta 0 801 111 913.


MAM JUŻ KARTĘ STAŁEGO KLIENTA. CZY MUSZĘ JĄ WYMIENIĆ NA NOWĄ?

Nie, Twoja aktualna karta pozostaje w pełni aktywna, a saldo punktowe nie ulega zmianie. Automatycznie zyskasz też wszystkie nowe możliwości, o których przeczytasz niżej.


CZY BĘDĄ PRZYZNAWANE PUNKTY ZA ZAKUPY?
Tak, jak najbardziej! Za każde wydane 2 zł otrzymasz 1 punkt na indywidualną Kartą Stałego Klienta (w przypadku Klientów stacji paliw Topaz: 1 litr paliwa = 1 punkt). Pamiętaj jednak, że zgodnie z obowiązującym prawem pewne grupy produktów (np. alkohol, papierosy itp.) nie będą premiowane punktami. Wszystkie takie wykluczenia znajdziesz w regulaminie programu lojalnościowego „Top”, który dostępny jest na tablicach informacyjnych w naszych sklepach oraz na stronie internetowej www.topaz24.pl.


CO ZE SPECJALNYMI PROMOCJAMI „Z KARTĄ TANIEJ!”?
Widząc jak dużą popularnością cieszą się te obniżki w ramach mechanizmu promocji „Z kartą taniej!” postanowiliśmy dać Wam ich więcej. Tylko w tej gazetce znajdziecie kilkanaście produktów, które dla posiadaczy Karty Stałego Klienta ofertowane są jeszcze taniej! W ostatnim czasie zmieniliśmy również oznaczenia tych promocji przy półce – żółte, duże etykiety cenowe rzucają się już na pierwszy rzut oka.

REJESTRACJA, NUMER PIN, PROBLEMY Z ZAMIANĄ PUNKTÓW NA RABAT PRZY KASIE…

NA NOWYM WZORZE KARTY STAŁEGO KLIENTA NADRUKOWANY JEST NUMER PIN. DLACZEGO?
Jest on niezbędny do uzyskania możliwości zamiany punktów na rabat przy kasie oraz prawidłowej rejestracji Karty przez dwa dostępne sposoby – poprzez stronę internetową www.topaz24.pl bądź infolinię Działu Obsługi Klienta 0 801 111 913. W momencie rejestracji Karty zostaniesz poproszona/y o zmianę numeru PIN na indywidualny, wymyślony przez Ciebie (przemyśl numer PIN – będzie Ci niezbędny do prawidłowego korzystania z Karty). To Ty wybierasz moment, w którym dokonasz tej rejestracji. Pamiętaj jednak, że dokonanie szybkiej rejestracji Karty gwarantuje Ci bezpieczeństwo zgromadzonych na niej punktów. W przypadku zgubienia lub zniszczenia Karty jesteś w stanie odzyskać swoje saldo punktowe.


MAM KARTĘ STAŁEGO KLIENTA TOPAZ JUŻ JAKIŚ CZAS. NIE MAM NADRUKOWANEGO NUMERU PIN. CO DALEJ?
Bez obaw, przewidzieliśmy to. Twoim numerem PIN jest częściowa data urodzenia (dzień i rok urodzenia),którą podałaś/eś nam w formularzu podczas rejestracji swojej Karty. Dla przykładu: numerem PIN uczestnika programu lojalnościowego „Top”, który urodził się 11.06.1972, będzie ciąg cyfr stanowiących odpowiednik daty dniowej i rocznej Jego urodzenia, w tym wypadku „111972”. W każdym momencie możesz dokonać zmiany takiego numeru PIN za pośrednictwem strony internetowej www.topaz24.pl lub infolinii Działu Obsługi Klienta 0 801 111 913 (podając numer karty oraz aktualny numer PIN).


PRZYSTĄPIŁAM/EM DO PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO TOPAZ W DN. 25.05.2018 – 21.11.2018, NIE PODAWAŁAM/EM ŻADNYCH DANYCH OSOBOWYCH, NIE MAM NADRUKOWANEGO NUMERU PIN NA KARCIE. CO Z MOIM NUMEREM PIN?
Zgodnie ze zmianą przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych, nie wypełniałaś/wypełniałeś już papierowego bądź internetowego formularza z danymi osobowymi. Przy wydaniu Karty zostałaś/eś poproszony o wpisanie czterocyfrowego numeru PIN, który wierzymy, że pamiętasz. Dziś jest już on dla Ciebie przepustką do możliwości skorzystania z wymiany zgromadzonych punktów na rabaty przy kasie. Jeśli go jednak nie pamiętasz skontaktuj się z infolinią Działu Obsługi Klienta 0 801 111 913. Postaramy Ci się pomóc.

REJESTRACJA KARTY – CZY JEST KONIECZNA?

Jeśli otrzymałaś/eś Kartę Stałego Klienta po 22 listopada 2018 roku to rejestracja jest koniecznością. Bez niej możesz co prawda zbierać punkty i korzystać ze specjalnych promocji „Z kartą taniej!” niezwłocznie po jej odebraniu, ale Twoja Karta nie będzie aktywna pod kątem możliwości zamiany zgromadzonych punktów na rabat przy kasie. Jeśli z kolei otrzymałaś/eś Kartę Stałego Klienta przed 22 listopada 2018 roku to rejestracja Karty nie jest wymagana. Zalecamy jednak jej dokonanie. Tylko zarejestrowany uczestnik programu lojalnościowego „Top” obowiązującego w sklepach sieci Topaz, w przypadku zgubienia lub zniszczenia karty, może odzyskać saldo punktowe ze starej Karty na nową.

MAM KARTĘ STAŁEGO KLIENTA JUŻ JAKIŚ CZAS. CHCIAŁAM/EM WYMIENIĆ PUNKTY NA RABAT PRZY KASIE, WPISAŁAM/EM NUMER PIN ZŁOŻONY Z CZĘŚCIOWEJ DATY URODZENIA I NIE ZADZIAŁAŁ. CO DALEJ?
Istnieje duże prawdopodobieństwo, że należysz do niewielkiej grupy uczestników programu lojalnościowego „Top”, którzy w pierwotnie wypełnianym formularzu zgłoszeniowym do programu nie uzupełnili danymi rubryki z datą urodzenia. W takim wypadku prosimy o połączenie z infolinią Działu Obsługi Klienta Topaz – 0 801 111 913 – celem ustanowienia indywidualnego numeru PIN, który będzie aktywny już od kolejnej transakcji i umożliwi Ci zamianę zgromadzonych punktów na rabat przy kasie.

NIE MAM INTERNETU / REJESTRACJA INTERNETOWA NIE PRZEBIEGŁA POMYŚLNIE. CZY MOGĘ DOKONAĆ REJESTRACJI PRZEZ TELEFON?
Nie ma problemu. Połącz się z infolinią Działu Obsługi Klienta Topaz – 0 801 111 913 – a nasza obsługa pomoże Ci w dokonaniu rejestracji tą właśnie metodą korespondencji.

KARTA ZGUBIONA, ZNISZCZONA – CO DALEJ Z MOIMI PUNKTAMI?


ZGUBIŁAM/EM KARTĘ. CZY MOGĘ ODZYSKAĆ PUNKTY?
Jeśli dokonałeś rejestracji Karty, o której wyżej, odzyskanie punktów nie będzie specjalnie trudne. Poproś o nową Kartę Stałego Klienta przy kasie. Przygotuj dane zagubionej / zniszczonej Karty (numer Karty lub adres e-mail, a także numer PIN). Połącz się z infolinią Działu Obsługi Klienta Topaz – 0 801 111 913 – i postępuj zgodnie z instrukcjami naszej obsługi.

CZY MOGĘ PRZELAĆ PUNKTY Z KARTY A NA KARTĘ B?

Taka procedura też jest możliwa. Połącz się z infolinią Działu Obsługi Klienta Topaz – 0 801 111 913 – i postępuj zgodnie z instrukcjami naszej obsługi.


Mecenat

Sieć sklepów Topaz to firma odpowiedzialna społecznie

dowiedz się więcej  
zobacz gazetkę

Zobacz aktualne promocje w najnowszej gazetce

zobacz gazetkę  
zobacz gazetkę

Dowiedz się, gdzie znajdziesz najbliższy sklep Topaz.

zobacz mapę