Już niebawem nowe funkcje i super kupony dla Ciebie
w aplikacji mobilnej!
W związku z planowaną aktualizacją aplikacji Topaz,
zalecamy podjęcie ruchu dla Twojego przyszłego komfortu!
Jeśli posiadasz kartę klienta w aplikacji,
zrób jej screen (zrzut ekranu) i zachowaj w galerii telefonu.
W przypadku ewentualnego wylogowania karty, będziesz dysponował/a
numerem karty klienta, jeśli posiadasz ją tylko wirtualnie.
To pozwoli Ci na jej bezproblemowe, ponowne wygenerowanie
w naszej aplikacji.
Pamiętaj, że aby wygenerować kartę klienta, musisz wpisać
właściwy 13-cyfrowy numer karty oraz nadany przez siebie numer PIN.
W przypadku napotkania problemów lub dodatkowych pytań, zachęcamy do kontaktu z infolinią konsumencką 801 111 913 (czynna od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-16:00).
A już od 1 czerwca zapraszamy Cię to korzystania z nowych EXTRA KUPONÓW!
Łap super ceny w aplikacji, i to codziennie!
