Oferta franczyzy sklepów Topaz

 

Franczyza Topaz - dlaczego to robimy?

Celem powołania sieci franczyzowej Topaz jest stworzenie skutecznych mechanizmów konkurowania na rynku z hipermarketami i dyskontami, poprzez połączenie sił kupców w jedną strukturę. To pozwala na przedstawienie konsumentom oferty odpowiadającej ich oczekiwaniom. Dobrze zorganizowana sieć Topaz z własnym, nowoczesnym centrum dystrybucyjnym i ugruntowaną pozycją na rynku potrafi wynegocjować z producentami i dostawcami atrakcyjne warunki handlowe.


Na czym polega franczyza Topaz?

  • Sklepy przystępujące do sieci na zasadzie franczyzy – sprawdzonej metody robienia interesów, która z powodzeniem jest stosowana na całym świecie, zachowują niezależność w prowadzeniu i zarządzaniu własnym kapitałem, korzystając jednocześnie z doświadczenia, wiedzy i metod działania opracowanych przez franczyzodawcę, czyli Topaz
  • Jednolite standardy stosowane w obszarze działania Sieci sprawiają, że w oczach konsumentów jesteśmy jedną silną strukturą organizacyjną.
  • Franczyzobiorca jest przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży artykułów spożywczo-przemysłowych we własnym lokalu i na własny rachunek.
  • Sklepy działające pod szyldem Topaz zyskują korzystne warunki współpracy z dostawcami. Wynika to z umów zawieranych przez centralę sieci.
  • Bezpieczeństwo działania wynikające z obecności w stabilnej strukturze handlowej, znajdującej się wśród największych regionalnych sieci handlowych.

Franczyza czyli KORZYŚCI!

Nowy sklep Topaz poprzez umowę franczyzową nabywa prawo do pakietu warunków handlowych, które zdecydowanie poprawią jego dotychczasowe ceny zakupów towarów. Franczyzobiorcom zapewniamy:

  • Dostęp do nowoczesnej, potężnej centrali zakupowej, umożliwiającej zatowarowanie sklepu w artykuły promocyjne w najniższych cenach.
  • Preferencyjne warunki zakupu towaru u największych Dystrybutorów w Polsce.
  • Szerokość asortymentu, jego dostępność oraz sprawną logistykę (nasze nowoczesne centra logistyczne – 12 000 m2 powierzchni w Wężach pod Sokołowem Podlaskim i 20 000 m2 w Opolu Starym pod Siedlcami, posiadamy także własną flotę transportową i zakłady produkcyjne)
  • Liczne działania marketingowe – gazetki handlowe z kolportażem, eventy promocyjne na terenie sklepów, konkursy z nagrodami, reklama w regionalnych mediach i na bilbordach.
  • Rabaty retro za realizację założeń sieci.
  • Dostęp do nowoczesnego systemu obsługi transakcji kasowych oraz nowoczesnej platformy informatycznej obsługującej zamówienia dostaw (wraz z przeszkoleniem i wsparciem technicznym)
  • Pomoc w prowadzeniu placówki handlowej poprzez oddelegowanie pracowników z różnych działów sieci (rozwoju sieci, handlowego, marketingu, sprzedażowego, informatycznego, analiz).
  • Korzystanie z wynegocjowanych warunków sieci na zakup urządzeń elektrycznych, informatycznych, oprogramowania, wyposażenia sklepu (meble, regały, lady chłodniczne, boksy kasowe itd.), usługi typu pre-paid, rachunki, karty płatnicze, ubezpieczenia grupowe, porady prawno- finansowe.

Identyfikacja i aranżacja

Logo Topaz jest rozpoznawalne w całym regionie działalności sieci. Przez 23 lata istnienia Topaz zjednał sobie szerokie grono klientów z województwa mazowieckiego, podlaskiego, warmińsko-mazurskiego i lubelskiego – i liczba ta stale rośnie!

Nowoczesna aranżacja wnętrza sklepu Topaz opiera się na modelu sklepu samoobsługowego z uwzględnieniem strategii sieci. Posiadamy wypracowane standardy:

  • Bezpłatny projekt identyfikacji i aranżacji zewnętrznej i wewnętrznej sklepu zgodnie z obowiązującymi regułami oraz specyfiką danego sklepu.
  • Właściwe rozplanowanie stoisk specjalistycznych, oświetlenia, kierowanie ruchem klienta.
  • Dostarczymy sprawdzone planogramy półek.
  • Pomożemy w zakupie wyposażenie na preferencyjnych warunkach u naszych dostawców.

Reklama i Wsparcie

Topaz zapewnia swoim Franczyzobiorcom kompleksowe narzędzia marketingowe.

Każdy z Nas doskonale rozumie, że osiągnięcie dobrej ceny zakupu jest ważne tylko wtedy, gdy uda się Nam sprzedać to, co Kupiliśmy. Dlatego też Topaz zapewnia swoim Franczyzobiorcom kompleksowe narzędzia marketingowe:

  • Promocje gazetkowe ukazują się, co dwa tygodnie.
  • Prowadzimy kolportaż gazetek w regionie działania Sklepów.
  • Weekendowe Akcje Promocyjne.
  • Akcje Bilbordowe.
  • Programy lojalnościowe „Karta Stałego Klienta”
  • Akcje Plakatowe
  • Duża częstotliwość konkursów dla Klientów z bardzo atrakcyjnymi nagrodami.

 

  • Opieka i Szkolenia

    Opracowany system szkoleń oraz staże praktyczne skierowany jest do właścicieli sklepów i personelu sklepów Topaz, zawiera on:

    • Szkolenie wstępne – nieodpłatne szkolenie nowego Franczyzobiorcy sieci obejmujące zagadnienia technik sprzedaży, komunikacji, podstaw merchandisingu, obsługi klienta, wizualizacji sklepu.
    • Szkolenia specjalistyczne – organizowane są na życzenie Franczyzobiorcy sieci przez profesjonalną firmę zewnętrzną. Pozwalają pogłębić wiedzę oraz podnoszą kwalifikację menadżerów i właścicieli sklepów Topaz.
    • Szkolenie praktyczne – nieodpłatnie przeprowadzane w placówkach pilotażowych sklepów Sieci Topaz. Mają na celu zapoznanie się z praktyczną obsługa klientów oraz działaniem sieci.
    • Każda placówka handlowa znajduje się pod stałą opieką Koordynatora Sieci Topaz. Zapewnia on doradztwo, pomoc, uruchomienie odpowiednich specjalistów Sieci oraz szybką reakcję na potrzeby Franczyzobiorcy.
  • Warunki przystąpienia

    Do współpracy zapraszamy firmy, które prowadzą działalność handlową w branży spożywczej oraz chcą zostać Franczyzobiorcą sieci Topaz.

    Warunki przystąpienia do sieci Topaz:

    • Posiadają sklep samoobsługowy lub mają możliwość wprowadzenia tej formy obsługi klienta.
    • Mają możliwość uruchomienia sali sprzedaży minimum 150 m2.
    • Funkcjonują w miejscowościach z liczbą mieszkańców nie mniejszą niż 2 tysiące.
    • Sklep osiedlowy, położony w innym miejscu o dużym natężeniu klientów lub w pobliżu ważnych węzłów komunikacyjnych.
    • Dobra opinia płatnicza.
    • Unifikacja sklepu, chęć remodelowania placówki
    • Dostosowanie działań handlowo-marketingowych do przyjętych standardów sieci Topaz – realizacja umów handlowych, otwartość na współpracę, lojalność wobec sieci.
    • Średni obrót miesięczny sklepu nie mniejszy niż 150 tyś. zł netto.

 


Cele, jakie osiągniesz dzięki tym narzędziom:

 

Dowiedz się więcej – pobierz katalog

Jeśli lubisz nowe wyzwania, masz handlowe zacięcie, chcesz się rozwijać i maksymalizować zyski dołącz do sieci Topaz.

Twórz razem z nami markę prężnej, regionalnej sieci handlowej.

Więcej informacji udziela: